Min underbara

Jag blundar och minns, tänker tillbaka, visualiserar det vi. Plockar fram skratten, våra leenden och våra glittrande ögon. Minns att våran hjärtan slår itakt till ett klingande skratt. Minns kyssen du gav mig -så som den kittlar än. Imorse fanns du där intill mig med din värme. Din kropp, så vacker och varm, alldeles nära min. Dina hand mot min kind, smekandes ner över halsen, ner över axeln. Dina armar omkring mig som om jag vore det sköraste, dina läppar på mina som om jag vore det vackraste. Du omfamnar mig som om gutna i samma form. Jag minns det vi.

Du, jag, vi. Jag har ett leende på mina läppar som skvallrar om dig. Du får mig leende, du får mig  glad, du får mig underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback