Marängswiss (marängsuedoise)

Frukosten idag bestod av marängswiss, ja jag är seriös, marängswiss. Det är nämligen Mr E´s födelsedag idag och han hade önskar marängswiss.
Receptet : 3 bananer (skivade)
                    1 l Vaniljglass (mer om man är fler)
                    1 påse maränger
                     chokladsås
                     kolasås

Detta varvar du i en bunke efter tycke och smak sedan är det bara att njuta. Lämplig dryck till är kaffe eller espresso. Så såg vår mårgon ut iaf och så presentöppning då förståss. Sen fick jag också en present ; )
Nu ska jag sätta mig och göra klart utgångspunkten som jag skjutit framför mig så länge för ikväll ska vi ut och äta på restaurang. Finklädda och snofsiga så snart ska värmespolarna i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback