Lördag är kort för; obligatorisk fika utan tidspress med nära och kära

Ska snart väcka Mr E, planerar på att vi ska ta en runda på stan, my targets are den där klänningen på Gina och så vill ja kika om jag kan hitta någon fin väska på myrornas eller nere på vaktsalatorg. För övrigt ser det ut som så att det blir frukost, staden, fika (lördag är kort för: obligatoriskt fika utan tidspress med nära och kära) och sedan även lite plugg, kommer tyvärr inte undan de bara för att det är en lördag, dock ligger jag bra till i "schemat". Jo just det ja, jag ska även se om jag kan lämna tillbaka ett par skor jag köpt på skopunkten då de spruckit i en sömm -jag hoppas det går bra för de är så underbara.

Igår ringde lillasyster, jag tror hon saknar mig, det känns skönt, för jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback