Just an ordinary thursday

Har precis kommit hem från skolan och börjat med dagens middag. Inte den nyttigaste precis då den består av pommes frittes och bea-sås, men det var allt som fanns hemma. Ska dock gå och handla senare ikväll samtidigt som jag hämtar upp Mohawk´s kattmats leverans (våran återförsäljare Marita är supersnäll och levererar även hem åt oss =) )

Innan jag går någonstans ska jag dock plugga och idag ligger fokuset på franska, både glosor, grammatik och verb. Men lite medicin ska jag också hinna med, anafylaktisk chock och sepsis samt RA ska jag kika igenom idag. Det börjar kännas både lite som tentaångest men även lite hyffsat.

Ska föresten lägga till en till kategori här på bloggen; Vardagslyx - det är sånt som alla behöver ha då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback