Fullt upp och iväg igen

Ikväll var det franska igen, jag måste börja ligga i och plugga lite. Känner att jag är oförberedd inför lektionerna eller kanske inte oförberedd men jag minns ju inte vad vi hade lektioerna innan så det blir en liknande effekt, fast jag ligger ju inte efter heller. . .Kom precis hem men ska bara vara hemma en snabbis för att mata Mohawk och packa ner lite saker i väskan, ska nämligen straxt iväg till Mr E.

Dagen har vart bra måste jag säga, för ovanlighetens skull var lektionerna också bra =D Efter skolan så fikade jag lite hemma hos Malin (mummsig smoothie och ostmackor) och tur var väl det för annars hade jag annars orkat franskan.

Idag är det både Kanelbullens dag och Hjärnans dag. Därför vill jag hjärna ha en bulle. Tyvärr är det inte min godisdag idag, men men.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad studerar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback