Fredag igen

Tryckte på snoozen tre gånger och ställde om väckarklockan en gång, varför måste tiden gå så snabbt när man vill sova? Jag skulle vilja kunna göra som Hiro i Heroes och stanna tiden.  Nu är jag i alla fall mer eller mindre vaken så jag ska straxt bege mig ner till Ica för att handla frukost. Dagen ser ut som sådan att det blir ännu mera plugg men sen frammåt kvällningen ska jag och Mr E på middag hos Alex  och hans tjej och sedan ska vi alla fyra gå på bio. Det ska blir riktigt skojsigt, det blir franskt tema (Alex och Mr E är halvfranska) så killarna får stå för huvuddelen av matlagningen. Ska bli kul med dubbeldejt. Det blir en hel del aktiviteter den här helgen, i alla fall vad det ser ut som, men det är skoj, sånt behöver man mellan allt läsande annars blir jag helt mosig i hjärnan.

 Hiro, min favorit i serien, vilken är din?

Kommentarer
Postat av: Sabor

En härlig fredag önskar jag dig ;)

2007-10-12 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback