Eufori

Image hosting imagesImage hosting imagesDe vackraste färerna, de klaraste ljus, de ljuvaste toner och mjukhet som vindens sus. Som solens strålar och glittrande vatten, som de härligaste skratten. Idag log helt plötsligt allt ikring, tårarna rann likt stora diamanter, glimmandes, gnistrandes, vackra men inte från sorg, nej inte ett uns av ledsamhet. Av allt jag känner till fick jag höra det alla vill höra mer. Du berättade för mig vad jag önskat vara sant, ord som ger mig styrka till allt att göra.

Image hosting images





Kommentarer
Postat av: Pysan

Hon har raderat sin blogg nu..

Det var alltså bara bluff och båg...

Fan vad förbannad jag blir.. 7000 kvinnor drabbas varje år.. och så sitter hon och skriver en sån här förbannad blogg om att hon ska dö av bröstcancer.. och det är inte sant....

Kram Pys

Postat av: Sabor

Ha en super go Onsdag *S*

2007-10-10 @ 09:54:55
URL: http://sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback