Imponerad

Tänk att jag hann allt (hoppas jag inte glömt något) som jag skulle hinna idag.
Jag har : Växlat pengar
                 Träffat Sandra på en kort prominad
                 Postat brev och ringt en del samtal
                 Pratat med läkaren
                 Tvättat
                  Packat
-Detta på en tidsfrist mellan 8.30 -12.00
Nu ska jag straxt åka iväg till jobbet där jag idag ska försöka sätta mig ner och göra lite administrativt (dvs lite uppg.) Samt måste jag komma ihåg det där med titerkontrollen.

Ikväll efter jobbet blir det till att varva ner med lite mys och glögg (inspirerad av Malin) det blir dock ingen sen kväll då alex hämtar upp oss kl 7 imorgonbitti.

Jag är så excited över vår tripp till london. Vi har redan sett ut en del vi ska göra, några museeum, marknader och affärer (såklart) vi har även hittat en isrink där man kan hyra skridskor (mysigt=)). Ska försöka blogga någon gång från London också. =)

Kommentarer
Postat av: malin

Bra jobbat idag gumman! Visst var det gott med glögg? Njut av London, din ledighet och ditt sällskap!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback