Vad har hänt den senaste månaden?

Hur går det egentligen med mina nyårslöften? Vilka var de nu igen....
jo.....
  1. Bara äta godis, snask, bullar, kakor, sötsaker 1 ggr/veckan (back to lördagsgodis...)
  2. Försöka börja motionera mer regelbundet
  3. Bli blodgivare (redan reggad som benmärgsdonator)
  4. Bli en bättre medmänniska (ok då, inte så okonventionellt, bara så otroligt klyschigt att folk inte tar det seriöst)
  5. Åka till USA
  6. Hoppa fallskärm (det vore så otroligt häftigt, återstår å se när det är ekonomin som styr det hela)

1.) Jo, jag har faktiskt hållt detta ganska så bra, nån gång har det väl blitt lite si sådär med detta, men jag skyller på att det var tentaskrivning och sedan dagen för tentaresultaten, kroppen har faktiskt speciella behov då som måste bli tillgodosedda på ett eller annat vis...

2.) Jag har faktiskt tagit ett steg i rätt riktning *ta daaaaa* Förutom att jag går till och från skolan så har jag nu anmält mig till en danskurs... Magdans, kanske inte det mest fysiskt krävande men man måste ta det hela steg för steg...

3.) Inte ännu då.. Jag ska gå dit efter att jag vart i USA

4.) Jo ni! Jag försöker iaf

5.) Hehe, som ni redan läst under punkt tre så: JA, jag har beställt en resa till USA, I mars smäller det och jag är så pirrig! *humlor i magen och fjärilar i bröstet (fast de är snälla så de gör inte ont)*

6.) eeeeh.. jag återkommer på den här punkten


Personligen tycker jag att jag lyckats ganska bra med tanke på att det bara gått ynka 29 dagar på det nya året, 336 dagar kvar att jobba på vilket innebär ganska mycket jobb men också mycket tid att skjuta upp jobbet på, --eh, va? sa jag de högt, ehh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback