Lite onödigt fakta om mig...

Fick en önskan utav Malin å det var att jag skulle fylla i det här

10 första:

Första bästa kompis: En tjej som hette Emma.
Första bil: Återstår att se när jag köper den, förhoppningsvis en Mini.
Första ord: Mamma, Pappa, Häst.
Första husdjur: Buster, en kanin.
Första semester: Öö, ingen aning om vilken det var, första flygresan var iaf till FuertoVentura.
Första jobb: Gåflicka på äldreboende och sängbädderska på scandic.
Första köpta skiva: Minns vad det var för musik men ej vad skivan hette.
Första riktiga kärlek: Limpan.
Första piercing: I örsnibbarna.
Första Tatuering: I nacken.

9 sista:
Sista alkoholdrycken: Vitt vin hemma i soffan i fredagskväll i sällskap med Andrea och Elin.
Sista bilfärd: Det var när jag var hem och hälsade på mamma och pappa sist.
Sista filmen du såg: Hot Chick, (man har ju bondtv så det är fyran som gäller).
Sista ringda telefonsamtal: Det var till henne som jag köper kattmaten av.
Sista bubbelbadet: Det var länge sedan de... Förra februari på sijabåten tror jag de var.
Sista spelade cd: Ingen aning, Playlisten på datorn -räknas den?
Sista kyss: I Lördags.
Sista gången du grät: När jag kollade på Bambi2 i lördags.
Sista måltiden: Havregrynsgröt till frukost.

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Näe.. det har jag inte.
Blivit arresterad? Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, det har jag säkert.
Fått ditt hjärta krossat? Inte hjärtat men självkänslan.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, det var innan jag visste vad älska betydde
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Hahaha, ja gud ja.

7 saker du har på dig:
1. Mitt "tro, hopp och kärlek" halsband (tar aldrig av mig det)
2. Glasögon (nästan alltid)
3. Trosor (även sådana nästan alltid)
4. Övriga underkläder (för de mesta)
5. Kläder (oftast och då gillar jag fina)
6. Smink (oftast, jag ser så pigg ut då)
7. Skor (när jag är ute, och då föredrar jag klackar)


6 saker du gjort idag:
1. Tagit en promenad
2. Ätit
3. Bloggat
4. Vaknat
5. Tagit det lugnt
6. Pratat med Malin i tele (hon väckte mig)


5 favoritsaker :
1. Min familj
2. Alla mina änglar (dvs mina vänner)
3. Min nya svarta minikavaj i 50-tals stuk och min nya vita tröja med svart sidenrosett
4. Sovmornar
5. Choklad


4 personer du kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Lina
3. Limpan
4. Malin


3 val:
Svart eller vit? Gah! tufft val, beror mycket på årstiden.
Sommar eller vinter? Sommar (först kommer sommar, sen kommer vår och höst)
Choklad eller chips? Choklad


2 saker att göra innan du dör:
1. Att Älska och bli Älskad  (ja, jag är en hopplös romantiker)
2. Få barn (om det går)


1 sak du ångrar:
1. Alla saker jag gjort (sorgliga som braá) har format mig till den jag är, därför ångrar jag inget, även om en del saker fortfarande får mig att må dåligt.


3 personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1. Malin (fast hon har redan gjort)
2. Lina (om hon hade nån blogg)
3. Sandra (om hon hade nån blogg)


Kommentarer
Postat av: malin

wiieee vad duktig du varit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback