JohnBlunds nattkyss

Att leva är så häpnadsväckande att det inte blir mycket tid över till något annat. Emily Dickinson


Jag känner hur du kysser mina ögonlock, jag blundar och njuter av vad som komma skall.
Känner hur du sakta men säkert smeker varje del av min kropp. Lika ömt som alltid men också alltid lika övertagande. Jag slappnar av i varje muskel, i varje led, du får mig i ett tanklöst tillstånd. Du slukar mig som ingen annan och jag faller handlöst i ditt våld. 

Fantasi är konsten att se sådant som ännu inte finns. Piet Hein

Somnar så sött på blott en sekund.... Natti natti slumrar en stund...


Kommentarer
Postat av: Liza

Du slår huvudet på spiken, är precis så! Hmm, undrar vad man ska göra nu med saken=) Tack för hjälpen! Du har ingen fundering som jag kan lösa som tack för hjälpen? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback